Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

viernes, 28 de abril de 2017

90´S INSPIRED






HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers.Yesterday i was feeling like wearing something inpired from the 90´s, so here i am today to show you what i got.

First, i am wearing my white DIY top.This top is perfect for this outfit because of  the colour of the pants.

I am wearing my light blue boyfriends jeans that i don´t wear too much but i love them.This boyfriend jeans are perfect for this look. You know that in the  90´s mom jeans and boyfriends jeans were like an everyday basic.

Then, my black belt and my adidas superstar.

I am wearing
top:DIY
pant:cambalache
shoes:adidas superstar
belt:primark













HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mis hermosas.Ayer me apetecía ponerme algo inspirado en los años 90, así que aquí estoy mostrado os lo que e conseguido.

Para empezar, llevo puesto mi top blanco que yo misma hice.Este top es perfecto para el outfit, especialmente por el color de los pantalones.

Llevo puestos mis boyfriens jeans de color azul claro que no me pongo mucho pero que me encantan.Estos pantalones son la clave de el look.Ya sabéis que en los 90 los mom jeans y los boyfriend jeans eran prendas básicas de cada día.

Por último, mi cinturon negro y mis adidas.

Llevo puesto
top:DIY
pantalones:cambalache
zapatos:adidas superstar
cinturón: primark




No hay comentarios:

YOU´RE GETTING ON MY NERVES!!

HELLOOOOOOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers. You are probably tired of me always doing DIY´s. Today, I am wearing my D...