Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

domingo, 7 de mayo de 2017

THINKING ABOUT FOOD...








HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers.Today i just want to show this really simple but cute outfit.I am so happy to show you this look with this photos that i love(i was thiking about food).

I am wearing this DIY top that i am in love with.A couples of years ago this top was a dress but i decided to cut it because i prefer to wear tops.I love this colours and the sleeves.

Next, i am wearing my high waisted black jeans.I wanted to focus on the top, that´s why i decided to wear black jeans.

Last, my black belt and my adidas.

I am wearing 
top:DIY
jeans:talenti jeans
shoes:adidas superstar
belt:primark







HOLAAAAAAAAAAAAAAAAA mis hermosas flores.Hoy queria enseñaros este outfit, muy simple pero bonito.Estoy muy contenta de poder enseñaros el look con estas fotos que me encantan.(me las sacaban mientras pensaba en comida)

Llevo puesto mi DIY top del que estoy enamorada.Hace una par de años este top era un vestido, pero lo corte por que prefiero los tops.Me encantan los colores y las mangas.

Después, llevo puesto mis pantalones de tiro alto negros.Quería centrar la atención en el top, asi que decidí ponerme tmis pantalones negros.

Por último, mi cinturón negro y mis adidas.


Llevo puesto
top:DIY
pantalones:talenti jeans
shoes:adidas superstar
cinturón:primark




No hay comentarios:

GREECE (day 6)

HELLOOOOOOOOO my beatiful flowers.Today i am here to show you the last episode of the series"GREECE the outfits...