Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

miércoles, 10 de mayo de 2017

I AM OFFICIAL!!






HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers.Today i want to tell you that i am officially a DIY/costum lover.
Today, i am here to show you my new top that i made with an old dress and of course the outfit.

I am wearing, my white DIY/costum top that i love.
Really easy, simple and beautiful.

Then, with my top i am wearing my black high waisted jeans and my black fishnet tights.
I feel like this outfit is perfect for almost every occasion.

Last, my adidas superstar 

I am wearing
top:DIY
jeans:talenti jeans
fishnet tights: local shop/ similar here










HOLAAAAAAAAAAAAAAA mis hermosas flores.Hoy quiero deciros que me declaro oficialmente amante de los DIY/customización.
Hoy voy a enseñaros este top que hice con un vestido y por supuesto el outfit.

Llevo puesto, mi top blanco hecho por mi que me encanta.
Muy simple, básico y precioso.

Para acompañar al top, llevo puestos mis pantalones de tiro alto negros y mis medias negras.
Este outfit es perfecto para casi cualquier ocasión.

Por último, mis adidas superstar.

Llevo puesto
top:DIY
vaqueros:talenti jeans
medias:tienda local/similar aquí
zapatos:adidas superstar




No hay comentarios:

GREECE (day 6)

HELLOOOOOOOOO my beatiful flowers.Today i am here to show you the last episode of the series"GREECE the outfits...